sov bort typ hela dagen!

Ja min dag började med att jag sov bort hela dagen vaknade typ kring 1. Tog mig inte ur sängen förens 3-4 tiden. Min kväll bestod av att se tv hela kvällen men hjärtat! Vi började med att se det bästa som finns! scoobi dooo! det finns inget bättre än scoobi många skratt blev de!:D sen var jag ju tvungen att de hockeyn saik vs bif. skellefteå tog hem segern och hoppas dom gör det på hemma plan också bara för att finalen ska bli lite spännande. efter hockeymatchen såg vi nån dokumentär om titanic jävligt intressant. Ändå en slapp och soft kväll ett bra avslut på mitt sista påsklov!:)

skriver här för jag inget annat har att göra älsklingen somnade ju så klart tidigt som vanligt! funderar om jag skulle ha gjort nå bus? hihi ...... eller nja ska nog inte vara så taskig men nån gång. undra vad man skulle ha gjort för bus? mhm.. aja får busa med min underbara,söta och fina katt maja. Skaffade henne för cirka 2-3 veckor sen. Bland det bästa jag har gjort!:) helt kär<3

Maja<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0