Helgen + idag

I helgen hade jag fullt upp. Men hade verkligen en jätte bra helg!:D

Fredagen - Började med att efter skolan for jag och Jenny till stan fick köpa mina shorts jag har velat köpa i flera veckor!:D senare drog vi på ica och köpte alla saker vi skulle ha till taco:n.  vi var lite stressade för vi skulle på fest hos Jakob. och vi kollade aldrig då bussen gick  så vi tänkte att det gick en buss klockan 19 men tydligen inte. klockan var cirka kvart över 6 då vi kom på att bussen gick halv 7 så vi sprang till bussen halv sminkade och halv fixade hår. mycket snyggt;) nemen Kvällen blev helt okey. Eller den blev jävligt bra för en kväll med pinglan är det bästa:)

Lördagen - Jag,chrille och syster yster for till ikea! Jag hatar egentligen ikea men ska jag vara helt ärligt så var det rätt kul! hittade massa små tjafs. matta, lampa, ljus och en foto ram. Sen hjälpte jag chrille med det mesta vad han skulle köpa så stolt tjej!:) For också in på skokanonen hittade 3 par skor! vi ska ju utomlands i slutet av maj med klassen så behövde lite nya skor dit:) efter ikea var jag gode så slut. somnade direkt jag la mig på kudden.

Söndaen - Hade innebandy avslutning så for till skellefteå för att vara på bodaborg och käka middag med laget. Självklart vann vårat lag på bodaborg 10 stemplar av 15 ;) måste skryta lite för har nämligen aldrig klarat mer än 6st stemplar. För dom som aldrig har varit där! far dit är mycket roligt. många inderbanor och klurigheter. Efter bodaborg for vi och åt på valention tror jag de hette. Tog pasta med oxfile och massa annat. Är det godaste pastan jag har ätit ever! mumsmums. Efter jag hade varit i skellefteå såg jag film med hjärtat. Så min helg har varit super!:)

Idag måndag- Tamefan det är ju valborg!:) festar dagen.  vad ska jag göra i dag? jadu har inte riktigt planerat in det. Knake det blir att fara till älvsbyn eller så blir det att vara i pite med mina vänner. grilla, spela kubb och dricka. ja vi får se vad som händer då chrille kommer hem:)  sitter nu och kollar på massa roliga klipp ojoj tror aldrig jag har skrattat så mycket;)  aja ni får ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: linnea

vår lag var bäst! hehe :)

2012-05-04 @ 18:21:05
URL: http://linneakin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0