Härlig dag!:)

Har haft en otroligt bra dag idag:)  Har egentligen inte gjort något speciellt men tror vädret gör en hel del!
Dagen började med att jag såg soooool ute wooooohoooo:D:D:D:D:D For sedan till skolan för att göra bort nationella gick väll sådär. Visste lite i förhand att hejna är inte min starka sida menmen. Slutade skolan cirka 11 jävligt skönt:)

Efter skolan for jag till stan för att möta jenny och jakob för att senare dra vidare till jakob. vägen till jakob började med att vi stannde på jysk för att pröva sängar. Fanns många fina och sköna sängar kanske man skulle ha stannat kvar? vi drog vidare på dollarstore hade jag haft pengar hade man väll kommit ut med lite småplock.

När vi kom fram till jakob skulle det byggas,fixa och donas i jakobs lägenhet för de hade nämligen varit på ikea för några dagar sen och köpt massa nytt till lägenheten. Tror det kommer bli himla snyggt i hans lägga nu när dom får upp allt nytt:) men i allafall jag, jenny och jakob satt och försökte fixa ihop några lampor. ett jävla pyssel. Jakob hade börjat bygga lampan men skulle göra något annat så jag var snäll och tog över den jävla lampan. Skulle jag ha gjort det? NEJ. Tror jag satt minst en timme och pysslade och sen visar det sig att jakob redan från början hade byggt lamp-jäveln fel! så då kom jakobs bror martin som räddaren i nöden och fixade lampan:D

Kvällen började dra sig in och magen började kurra chrille kom och hämtade mig och bjöd mig på mat!:) mums mums mums! efter vi hade ätit lämnade han av mig på biblan för att jag skulle se Patrik Sjögren (höjhopparen) han berättade om sitt liv och de tragiska händelser han har varit med om. Måste säga att det var jätte intressant!

klockan är nu cirka 21:50 och avslutar denna kväll med massa mys med älsklingen!:) pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjöberg..

2012-04-27 @ 01:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0