:/

Vad har hänt med dig? vad har hänt med oss?

Från att vara min allra bästa vän och den jag alltid var med till att vara någon person jag bara ser nån gång per år.

vad är det du vill jag ska göra för att det ska bli bättre? Det känns jävligt tungt att det inte är som förut. visst alla förändras men Jag är fortfarande mig själv och fortfarande samma person. Bara för att man träffa nya människor och får en bra kontakt med de så betyder det inte att personerna tar din plats. Du kommer alltid ha samma plats i mitt hjärta. jag sparar alla minnen men dig för de får mig att le bara jag tänker på den fantastiska tid vi hade.

Jag visste att du var svartsjuk för att de tog din plats och att du blev ledsen och kände dig utbytt. Men det var aldrig så. Du är fortfarande den galna, roliga, knasiga, söta, underbara person jag träffat.

Vi två nu har inte samma kontakt om vi ens har någon kontakt längre:/. Får det känslan av att du inte vill släppa in mig och att du nu försöker få mig att bli "svartsjuk"  Du är inte samma glada tjej iallafall inte mot mig. Vad har jag gjort för fel?

Just as you know you will always be in my heart. I take with all the fun and wonderfull memories you and I have done together.  You will always be my crazy Best of the best friend / anal !;)


behövde skriva av mig lite! Men om du förstår vem du är så en komentar skadar aldrig:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0