aaaaw!

Tjeeeenare!!!!
NU är vi ute på hala bananer känner jag. Mycke snack lite verksta. Men vad gör det när man inte setts på ett tag?
ÄNTLIGEN ÄR MIN PINGLA ANNA PANNA HÄR!!! Som jag längtat, vart i från varandra nu några dagar. Och det värsta av allt är att jag åker bort på onsdag och då blir jag borta ännu längre än nu... Men men.
Denna kväll ha vart grymt, gitarr, tv, musik, sjunga ja allt dedär roliga som man inte gör med någon annan!
Har inte så mycket mer att säga innan läggdags för är gaaaalet trött, jäktig dag...
Men du Anna Bäckström är en vän man kan lita på i alla lägen.
Tack för en gryyyymt mysig kväll, du är bättre än bäst!
EN VÄN SOM ÄR SÅ ÄR DET FINASTE NÅGON KAN FÅ!

LOVE YOU! <3
/Brallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0