Nu är det påsklov:)

Grymt skönt med looooooooooooooooooov äntligen!!! har varit så grymt less på skolan så jag vet inte vad.
men i alla fall i helgen drar jag till luleå till pojkvännen. Kände att det var min tur att fara till han haha man måst väll fara till den roliga staden nån gång. Vi har fuderat på att fara på bio men vet inte vilken vi ska se. Sen har jag tvinga med han på stan så det blir prima!:)

På tal om annat for och sprang med syster i jag 40min typ men vart verkligen död efteråt tror aldrig man kan ha så dåligt kondis som jag ojojo måstes verkligen bättras på! Annars har jag inte gjort så mkt. Gick och la mig direkt efter skolan då jag kom hem så pigg var jag.

Sen är det ju valborg nästa vecka också vad ska alla göra? jag vet verkligen inte var jag ska göra. Vill göra något kul. inga som har förslag?  blir säkert fest men vars ska man vara?

Det var en kyckling som hette gullefjun som skulle gå på promenad! nemen GLAD PÅSK ALLA HA EN BRA HELG!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0