Nemen!!!:)

Jaha det var tisdag idag och vad ska man göra en tisdag? Men det har jag tänkt berätta för er som läser min blogg. Jag ska då gå upp för min trappa ta första vänster lägga mig i sängen stäcka armen för att nå tv dosan sen så tar jag tv dosan och slår på tv och ser massa tv program. Senare väntar jag på ett samtal från en viss person josefine buska som sa att hon skulle ringa mig för hon är tydligen i sjulnäs!
och tillbaka till sängen sen efter jag har sett några fina program på tv så ska jag ligga och fundera på en smarrig kladdkaka! och sen så är det faktist bigbrother idag som alla andra dagar. och då efter det programet så ska jag lägga mig och sova mycket intressant dag anna har. Anna tycker att hon är ganska så rolig nu. och nu vill Anna bara säga ha en bra tisdag alla hejdå!:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0