i want you to understand me

Allt handlar inte om att det är ditt fel alla har sina brister till och med jag. vår vänskap har glidit i sär helt i sär. och det värsta är att vi slutade umgås och prata. Det känns som att jag alltid ska behöva komma fram till dig om något är fel. och att man ska behöva ta allt via sms, hade varit så himla skönt om du någon gång hade kunnat komma fram till mig och prata med mig och prata ut om hur du känner,tänker och tycker. Jag vill kunna prata med dig men hade vela se att du kan det med mig också. Denna gång väntar jag på dig. vihar så otroligt många minnen som vi har gjort speciellt sommaren 2009 och jag saknar dig det gör jag speciellt det galna vi hade:)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0