Hur ska jag klippa mig?:O

Lyssnar på massa låtar man lyssnade på förr i tiden. Ganska roligt faktist illa fall en del. Men måste säga att det mesta var deppiga rapplåtar men ändå:P  sen så funderar jag på hur jag ska klippa mig och färga mitt hår? Är lite sugen på att snagga på sidan;) sen så vill jag bli ljusare också. vill göra något lite kaxigare haha typist mig. men känner mig för en stor förändring. Sen vill jag gör hål i läppen med. mycket jag vill göra just nu.



Så här ser min hår fär ut nu fast har bolt i luggen nu också men tänkte om det var nån som hade nån ide på hur jag ska färga mitt hår och klippa det? så får ni gärna komentera!:) p.s bilden kan jag bjuda på också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0