Hej

Var grymt länge sen jag bloggade sist. Tänkte att jag skulle börja blogga lite smått dådå och se hur det går:)
har hänt grymt mycket på senaste mest jobbiga saker. Men allt kan ju inte vara på topp i bland kommer det ju perioder då det är som mest jobbigt.

Men på tal om annat helgen har varit grymt bra! i fredags så var jag, Peter, Elin och p-a och bowlade var grymt trevlig så det måstes göra om.
Sen lördagen var jag med jenny man blev bjuden på middag av henne gott vare. Sen så färgade vi håret på varandra. Färgade hennes hår svart sen så fick jag en knasig ide' så färgade min lugg blont men blev ju inte riktigt blont men det räknade jag inte heller med så nu är jag gul orange men det ska bli bätte sen :)
idag har jag varit med elin och jossan vi satt på bigboy och snackade sen så for jag och elin till henne och såg bigbrother sjuk att man kan fastna för sånna pogram haha. Sen så fick jag veta att jossans pappa har flyttat till sjulnäs så då kommer vi typ bli granna eller vi kommer bo nära varandra inte dåligt!:D
min Äskling har också varit hos mig i helgen kändes skönt att han kunde komma till mig :)

Nu har jag tänkt lyssna på musik och sen sova godnatt!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0